Min kortaste dag.

Jobbar några små timmar på min korta dag. Jag kom försent idag, kunde inte cykla för all packning med scenkläder, missade bussen, tog taxi, missade min första ingång. Så nu vågar jag inte klämma mig in i Morgonpasset sista timme som jag brukar.

Och så ska jag gå tre timmar tidigare, vid tolv för att sätta mig på tåget till Sthlm igen. Undra vad jag ska få sitta bredvid idag? Förra gången var det ju 60 procent av simlandslagets axelbredd jag fick dela säte med. Jag önskar mig en bagare. Mest för att det är roligt med kockmössa. och att dom bygger på längden och inte bredden. Här en bild på mig, Reflexen Johansson, i sändning.

Joss på jobb

"Är det den maskinen jag ska prata i?"

 /Radio Genisson

Leave a comment

Filed under Radion

Leave a Reply

