Jag flyger och far. Och smyger och spar.

Vill ni ha ett rolighetstips? Nåt jag skrockade gott åt när jag såg det var det här.

Annars har jag en del att stå i. Mitt projekt med Ola Norén till exempel. Vi har skrivit klart och ska spela inte lite trams nästnästa vecka. Om det inte blir nåt av det lägger vi upp det på salen. Annars får ni se det i ett way kewler sammahang om ett tag.

Josefinito och Kristoffer Jonzon

Hyllad-gänget 2010

På onsdag åker jag till Sthlm (igen) och Pride för att köra Hyllad med Petra Mede och Högkvarteret, yess yess. Kommer ni komma titta på er favoritjuvel? Ni som såg spektaklet på Arvika med Familjen och Elin Ruth Sigvardsson kan väl berätta för dom andra hur det var?

Sen jobbar jag ju på det här morgonjobbet. Idag gick vår producent in i en dörr. Det var som ett skämt. Sen kom Navid Modiri. Han hade en helt vanlig frisyr. Sen pratade Christin i telefon med Tomas Ledin. Då gick jag hem. Nu ska jag baka ett bröd och tona en utväxt.

/Er mest upptagna tjej-sson.

5 Comments

Filed under Min vardag

5 responses to “Jag flyger och far. Och smyger och spar.

  1. Hoho, jag vill ju komma och kolla! Men måste man vara en pride:are eller räcker det med att vara ett Josefin-fan? Alltså: vad kostar inträde och sånt?

    • Celeste

      Nu är jag kanske lite sent ute – men eftersom jag jobbar med organisationen har jag en biljettkod som jag kan ge bort. Gäller bara idag onsdag, man kan läsa upp koden i biljettkassan vid ingången till Pride Park.
      AG0X6X7LV

      (och det är en nolla, inte ett o – för att vara övertydlig)

  2. Oh du, svår fråga. Jag tror att ett dagspass till Pride park (jag tror det är där det är fett) kostar kanske 200-300 kronor. Och det är ju ganska mycket. Men en dag kanske är kul att hänga där? Jag förstår också såklart om du inte kan komma. Då får vi ses (ses i umgängesformen: jag visar upp mig, du ser på) en annan dag. Om vi inte springer på varann på stan. Åh, det hoppas jag.

  3. Det var väldigt avancerat att försöka förstå sig på Högkvarterets hemsida. Imorrn skulle det vara svett och oljebrottning, är det något du är involverad i? Äh, jag får trösta mig med pang prego-pods.

    Haha, det är den bästa umgängesformen!

  4. Allt det ni säger är bra!

Leave a Reply

