Kan nån kan Siba.

Har just stressat på ett slags tåg, första klass, jojjojajjamensansvensan, så reser Josefinito. I lööv fredagarne, för jag slutar klockan 11. Så jag trams- samt flamsade med aperna i sändning (Morgonpasset Sommar, yeah yeah) till tio, klippte ett inslag till måndag och sen hittade jag roaden. Alltså road som i vägen hem. Var ju helt utmattad av gårddagens utsvävningar. Vi skulle gått på Ola Selméns allsång, men det var för mycket folk, jag och Amelie hittade Måns och Maria surandes på ett åldringsfik, så då satte vi oss där och snaskade på egeninsmugglat gotte.

Sen gick vi under Peps formidabla ledning in till stan. Peps är min bästa nya vän. Det är så trevligt att träffa nya människor. Som inte är tråkiga. Jag har såklart inga bilder från gårddagen, för jag äger ingen kamera. Jag har dock fått låna en av Jeppe. Den har jag haft bort. Men vad jag har är en bild från Arvikafestivalen på tre glada glosor som gottade sig.

Peps, Kringlan och Josefinito

Tant Bröd, Tant Hud och Tant Formalin.

/Elsa Beskow

1 Comment

Filed under Bild

One response to “Kan nån kan Siba.

  1. Hörru, Kihlen spelar i Gbg den 12 augusti. Du måste åka dit. För du kan ju såklart inte vänta till han kommer till Mmö den 23e…
    Och snälla söta, SKRIV! I bloggen alltså. Nu tänker jag inte skrika mer. Känner mig så töntig.

Leave a Reply

