En sake i taget

Ho ho wow. Nu får ni lugna ner er. Dom här gallskriken efter fler blogginlägg is killling me. (OBS ironi) (Ni har inte skrikit.) (Alls faktiskt.) 

Johnossi-planschen!

Det är jag! I den lilla vita ringen.

Såklart har ju mamma varit borta på festival, både in på business och pleasure.  Som allt jag gör. Men jag hinner inte lägga upp alla dom bilderna nu. Sitter på radion (arbetsplatsen, inte FM-mottagarn) och har redan bränt ett par timmar på att “jobba” med mitt och Ola Noréns projekt.  Jag kan inte med gott samvete fortsätta låtsasjobba länge till. Men ni får en bild av en hur det såg ut på Stockholms alla elskåp i förra veckan, när den här affischen var tapetserad över var mans elskåp. Affischen som Kim W Andersson ritat in mig, Josefinito på! Visst är jag för söt.

/Enda Berömmelsenjagfårsson

5 Comments

Filed under Saker ni bör veta

5 responses to “En sake i taget

  1. Moneybrother har sned näsa

    Var, var? Under det döda djuret? I ringen?

  2. Camilla

    Åh, Josefinito is back in business! Jag har faktiskt saknat dina inlägg, det kändes bara så maniskt att börja hojta och skrika efter mer…

  3. Jävlar vad Karl Pilkington ser hård ut (högra hörnet på bilden).

  4. Celeste

    Jag skriker! Få saker gör mig så outhärdligt lycklig som dina sköna rader, käraste Josefin. Tråkigt att skriken inte förs över så bra via datorn som man skulle önska.

  5. Pingback: Johnossi + Kim W. = google | Lucky Death Comics presents Kim W Andersson

Leave a Reply

