För kännedom. Fast för vem? Jag känner ju till det.

Kringlan, Josefinito och Jonatan Unge.

Ungefär så här kommer det se ut. Minus Unge. Och Nanna.

Arvikafestivalen, mitt schema:

Torsdag: åker upp med komikerbilen från Malmö. Jag och Kringlan kommer dricka ikapp.

Fredag: Stråruppar med Oslipat kl 14.00. Uppträder med Hyllad  –  Familjen, 18.30 på Jamobilen.

Lördag: Uppträder med Hyllad –  Elin Ruth Sigvardsson, 18.30 på Jamobilen också. Sen kommer jag hänga i backstagebaren. Med fuktig blick leta efter Oskar Linnros. Och råka kränka Alexander Hofman, sångaren i S.P.O.CK. Igen. Och sen åka hem. Ses vi där, sötebrön?

/Tuta Ilurensson

3 Comments

Filed under Reklam

3 responses to “För kännedom. Fast för vem? Jag känner ju till det.

  1. Mah-djah

    Åh Josefinito! Jag var sååååå nära så nära att åka till Arvikafestivalen och äntligen se dig live, men efter många och mycket olyckliga omständigheter så har livet gjort en så kallad kovändning. Och inte den härliga/spexiga/äventyrliga sortens kovändning. Nej, nu har jag istället för festivalbiljetter fått betalningspåminnelser och en deprimerad bästa vän. Så så kan det gå.
    Jag är hemskt ledsen att jag inte kan komma och sup(port)a på din show – det kommer utan tvekan bli comedy gold, men lycka till och ha det så kult på festivalen!
    /Ett fan

  2. Marcus

    I går var jag ledsen över att det inte blev arvikafestivalen i år. Sen hörde jag dig på radion imorse och då gick det över. Tack, Josefin, vackra människa, för att du botade min festivalångest!

Leave a Reply

