Gawd, pinig much?

Jotack. Tonår var ordet. I flera dar har jag på redaktionen chåsat upp och låtsats vara kär i Oskar Linnros.

Ett skämt

Oskar "Kihlen" Linnros

Idag pratade vi äntligen med han på telefon. Det vill säga, Ola Selmén och Julia Blomberg pratade. Josefin “Josefinito” Johansson fick panik. Och försökte istället desperat verka ball. Taktiken jag valde: Att va tyst och mer mumla mystiskt. Det fungerar väldigt väl i radio. Men jag tror ändå jag gjorde intryck. Som konstiga. Så jag är nöjd. Ska leta upp han på Arvika till helgen och säga nåt obekvämt. Jag lovar hålla er uppdaterade.

Nu ska jag gå och lägga mig, återigen helt efter med alla mina sysslor. Skulle skrivit hundra skämt idag. Istället gick jag och åt med Sanne, Marco, Jeppe och Jeppes mamma. Imorrn ska jag jobba alla timmar jag har. Etta: Morgonpasset, tvåa: skrive med Ola, trea: möte med Riketssal om boken, fyra: skriva skämt, femma: packa, sexa: åka till Arvika.

/Härligt Härligtsson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Gawd, pinig much?

  1. Sanne

    Jag blir ju oooerhört glad av att mitt namn är taggat samtidigt som Linnros. Och samtidigt som Let R. Som är hennes artistnamn nu.

Leave a Reply

