En upplevelse jag är helt ensam om, jag vet, men.

Jag är för varm. Ska egentligen just nu:

  • Skriva nya låt-skämt till standup på Arvika på fredag.
  • Komma på/skriva/rita fem grejor till Riketssal-boken.
  • Öva sången och dansen till Hyllad på Arvika på fredag och lördag.
  • Komma på idéer till tre sommarpärlor till Morgonpasset till imorrn, torsdag och fredag.
  • Helst äta nåt.

Det går inte. Jag lallade ju intet ont anandes till Friskis och träna en timme. Jag blev exakt lika blöt över hela kroppen som igår på basketen. Ett centimeter tjock lager vätska utanpå mig. Och det slutar ju inte komma. Jag kan duscha, dry och blåsa hur mycket jag vill. Vätan är där.

Josefinito efter träning

Ser ni, jag droppar!

/Biceps Dofilusson

3 Comments

Filed under Klag

3 responses to “En upplevelse jag är helt ensam om, jag vet, men.

  1. Maija

    Josefiiiiin, när uppträder du på fredag? Upplys mig!

  2. Maiiiija! Jag ståuppar med Oslipat på fredag klockan 14.00. Sen är jag med Hyllad fredag och lördag 18.30. Kom kom kom!

  3. Maija

    Ha, jag var där!!! Eller ja, på Hyllad i fredags. När jag eventuellt häcklade lite. Och när jag och mina kompisar hoppade på dig på fyllan. Kommer då inte ihåg vad jag sa och jag tror nog att det är bäst så. Ehe. He. Eh.

Leave a Reply

