Försöker lansera ett nytt uttryck

VH1 Tough Love

Gillar vi det?

Vet inte vad jag tycker om do-så:n Tough Love. Det går ett marathon på trean nu. Under tiden pågår ett annat dött lopp, det kallas Josefins sömncykel. Som aldrig får gå hela rundan runt så att säga. Igår grillade MorgonpassetSommar-redax på P3Nyheter-Elins gård, sen såklart baila på stan.

Nu måste jag på mig nåt, för om tjugo mins ska jag träffa Kringlan och repa Kom-i-soffa:s första officiella framträdande som grupp. 19.00 i afton spexar vi igång. Åhnej, jag har glömt bränna en skiva kom jag just på. Varför gör jag inte det bara nu då? Varför fortsätter jag jag skriva på det här inlägget? JAG VET INTE. MEN NU KAN JAG INTE SLUTA. Jag kan sluta. Nu tex.

Puss
/Cede Skivasson

2 Comments

Filed under Min vardag, Teven

2 responses to “Försöker lansera ett nytt uttryck

  1. Rebecca

    Tack för den överdimensionerade hatten och apmasken. Herregud vad kort den upplevelsen var.

Leave a Reply

