Kolik på badehotellet.

Hej på mig, va trött. Idag på jobbet  somnade jag en liten stund i min kontorsstol. Sen pratade jag med Dr Alban. Sen sjöng jag ett lockrop till P4 över deras kontorslandskap. Nu har jag precis vart hemma hos Krisse och övat sång och dans inför Hyllad Arvika nästa vecka. Yuess, det är Bevvan på teve.

Imorrn ska jag finally få gå till frisörn som jag chansa fram på goggle. Årh! Tänk om den inte tar emot mig? Den kanske blir så förnärmad över hur jag kränkt deras arbetsmaterial. Det jag på huvudet som för ett par år sedan kallades hår. Det som nu lyfts av och på varje morgon med hjälp av spray, kam och skärbrännare.

Kråkkräket som är mitt hår

En tjej, ett hår, trehundra färger.

Och hur ska det se ut efteråt? Åhnej, kommer det bli fult nu? Jag vill så himla gärna inte vara ful. Vet ni nåt som inte är fult? Säg det till mig, så ska jag förklara det för frisörn.

Puss
/Ruffs Tuffsson

1 Comment

Filed under Klag

One response to “Kolik på badehotellet.

  1. Expanders

    En sån här frilla funkar ju alltid:

    Kan tänka mig att det ännu bättre i rött🙂

Leave a Reply

