Just nu: Vill jag leva

Koftan, Jullan och Jossan

Morgonpassets lilla, lilla, lilla midsommarredaktion

Sitter på jobbet och tramsar. Idag fick jag teknikern att spela en ill i en låt. Alltså min bästa grej, att bränna av ett roligt kroppsljud mitt i Ola Salos finstämda kärleksförklaring. Det var så mycket lättare när man själv fick stå och dra i rattarna. Nu får en tekniker göra det istället.

Nu ska jag klippa ett insektsinslag och sen komma på en sommarpärla. En sommarparlör. Nästan samma. För likt.

/Jojoba. (Är det en kräm?)

Leave a comment

Filed under Radion

Leave a Reply

