Min helg:

Fredag: Jobbade till 11.00, gick till en park, träffade Jeppe och Ankan, hängde med dom. Åt och drack gott. Gick till Nancy och Kringlan och bar deras lådor. Flyttnoviser som dom är hade de fyllt varenda kartong till bredden med böcker. Alla vet ju att man flyttar böcker i dubba pappkassar, lätt att lyfta, lätt att bära. Sen gick vi till parken. Åt och drack. Okej gott. Sen Debban. Sen hem.

Lördag: Trött. Träningsvärk av att ha lyft lådor som var märkta som “Litteratur: Klassiker N-W”. Tungt på flera sätt. Somnade till nåt avsnitt av Vampire diaries. Vaknade av en ohämmad lust att åka till IKEA. Gjorde det. Köpte en Billy i nåt löjligt litet format, för det va det största jag fick ombord på bussen. Hann inte sätta ihop den, åkte istället och kollade på MadliP på Pildammsteatern. Folk var roliga. Jag och Kringlan ska uppträda där nästa lördag. Kom för all del. Sen gick vi till en uteservering, sen gick min cykel sönder, sen sjöng vi karaoke. Jag gjorde, av en mängd olyckliga omständigheter, ett bejublat framträdande tillsammans med 4 ungdomar från Burlöv och låten Vandraren.

Ta er i kragen.Söndag: Tvättat, strandat på Ribban med Fritte, Marco och Jepser, ätit en veg.burgare där, väntat på en buss i 40 minuter för att min cykel fortfarande är sönder, spelat basket och fått skrapsår på både händer och ett knä. Av Jesper Rönndahl. Han puttade mig. Jag har försökt fota skadorna, men det blev så himla fult. Nu måste jag skaffa mig en sån slickkrage, så jag inte kan hålla på och röra såren.

Nu: bygga en Billy. Fan va liten den är.

/Kewl Kewlsson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Min helg:

  1. Expanders

    Är Vampire diares nåt att ha, och finns det nån het rödhårig karaktär?

Leave a Reply

