Måste jag hålla efter er hela tiden?

Jossan på jobbet

Josefinito i en pool av post-its.

Hej, jag gillar er, det vet ni, men nu vid min veckliga egoggling så insåg jag: Min wikipedia-artikel (om mig, inte den jag skrivit, om sockersalt.) är vansinnigt dåligt uppdaterad.  Där står till exempel inte att jag vart med lite i Gabba Gabba. Eller att Syskonen haft premiär för länge sen. Eller att jag jobbar på Morgonpasset nu. Eller att jag är med i Rikets sal-gänget. Eller att jag kommer ha ett asfräckt jobb i höst. Oups. Där läckte jag det.  Ni får gissa vilket fräckt jobb det är. (Gissa inte för fräcka grejer, för då blir jag bara ledsen när jag jämför med det jobb jag ska på riktigt, att det inte är så fräckt som jag låter påskina.)

Så alla ni, töntar, med ett wiki-konto, börja uppdatera nu!

Puss. Och tack såklart.
/Kontor Officesson

11 Comments

Filed under Radion

11 responses to “Måste jag hålla efter er hela tiden?

  1. marie

    gick in och kollade din dåligt uppdaterade wikipediasida. (kunde själv inte uppdatera för jag har inget konto, förlåt!)
    blir såå intresserad av ditt band! vart får man tag på låtar!?

  2. anotherpartoftown

    Kom till Emmaboda istället!

  3. Camilla

    Nu har jag redigerat din wikisida! Säg till om du är missnöjd med något så ändrar jag =) För övrigt kan jag ju passa på och säga att du är bäst! Fast det vet du ju redan…

  4. Pålitlig, som en klippa i havet…

Leave a Reply

