Wokring girl. Nej, working girl.

Sitter på Morgonpasset Sommars redax och skriver och skriver. Lämnade gänget strax efter min tälttävling vid 8.40 och åkte till Lund för att träffa en ny insektsmänniska. Trevligt såklart. Nu sitter jag likt ett gammalt gummiband kastad på min kontorsstol och försöker få ihop nåt slags skräp som går att skicka ut i etern imorrn. Det går inte. Så jag tänker nog gå hem och hoppas på gudomlig inspiration. Ska gå på en teaterperformance ikväll, så risken är väldigt liten.

Här är en bild som en, av alla dom människor jag aldrig hade träffat som jag hängde med på midsommar, tog på mig. Han hette Hans-Lave. Det låter jag stå okommenterat.

Midsommar-Jossan

En on halv minut efter den här bilden somnade jag, där och då, rakt upp och ner i soffan, hållandes en kaffekopp. Drycken som förövrigt inte alls hjälper en hålla sig vaken om man gått upp 04.30.

1 Comment

Filed under Min vardag, Radion

One response to “Wokring girl. Nej, working girl.

  1. Du kan vara så grann, Josiebones! Flytta upp nu vet ja så vi kan leka.

Leave a Reply

