Sjujj-ujj-ujj

Oh my lord, nu för en halvtimme slutade jag sista (och andra bara) vikariepasset på Morgon-ditot. Jag och Julia har stått nu i två dar och lallat i tre on halv timme varje dag med olika dialekt-tunga människor. Idag hade vi dessutom nåt slags midsommarsmörgåsbord med 6 sorters sill, jordgubbar och brännvinsost. Hade jag vart en 55-årig farbror med ett stressigt jobb hade jag haft sura uppstötningar nu. Men jag har ju en så oerhört god tarmfauna att det enda som slipper ut är en senapsrap.

Jossan, Jangan och rädisor

Jag höll rädisorna åt tekniker Jangegård.

Förövrigt tycker jag att jag skötte mig briljant som programledare. Jag var lite orolig att behöva prata med idioter. Alltså vanliga, snälla människor. Men det gick bra också.

Nej,  men det var inte det jag skulle säga, utan jag skulle säga att förövrigt så var dom äggen producenten Tobias Koftan Wallin köpt att Andreas Matz på P3Live för gula. Eller hur gula?

Andreas Matzs ägg
Andreas Matzs ägg

/Me Ohmysson

Leave a comment

Filed under Radion

Leave a Reply

