I’m up!

En vanlig soffa

Min soffa ser ungefär ut såhär.

Hej. Jag vaknade just på soffan. Jag somnade där till nåt fantastiskt på tv8 och vaknade till nåt annat fantastiskt på samma, Two fat ladies lagar mat i mitt öra just nu. Min soffa är ingen sovlämplig soffa. Den är från 40-talet och är således 40 centimeter bred. På alla håll.

Jag är inte så himla bra på att gå upp tidigt på morgonen och sen hålla mig vaken. På torsdag och fredag ska jag dessutom vikariera för Ola som programledare för det här morgonprogrammet vi håller på med. Så jag kommer börja, understruket BÖRJA klockan 05.00. Noll fem nollnoll. Kommer ni lyssna på mamma?

Yrvaken Josefinito

Hej.

/Jag är så jävla förvirrad. Sson.

10 Comments

Filed under Radion

10 responses to “I’m up!

  1. Tänk förr. Började inte morgonpasset kl 06 då? Fick dom börja jobba redan halv fem? En gång i hela mitt liv har jag gått upp halv fem. Planerar att inte göra om det igen.

  2. Martina

    Klart vi lyssnar!😀

  3. Rebecca

    Mkt bra insats imorse! Mera imorgon!

  4. Henrik

    Du är för bra för det där programmet och den där omgivningen!

  5. Expanders

    Kan du inte prata lite mer om Kabeland?

  6. Clara

    uppdatera mother fucker

  7. @Martina, Rebecka och Henrik. Tack söta ni.

Leave a Reply

