Ja, lite klag, men det får jag kosta på mig.

På väg hem från Sthlm, helt förstörd. Kom till stan i fredags vid midnatt, astrött. Var på 30årsfest igår, astrött. Åker tåg idag, pigg! Nej, förlåt, astrött ska det va. Det började med psykopaten jag delade säte med på vägen upp, och cirkeln slöts idag på vägen hem när min plats var dubbelbokad. Där jag skulle sova mig genom 5 timmar tufftuff satt en glad dansk familj och förstod väldigt lite svenska. Så konduktörn ledde mig till handikappplatsen. Där har jag suttit sen dess.

Josefinito på tåg

Nu störs jag bara av dom tre killbarn som har ticset “skrika aaaaaaa-aaaaaa”. Dom  har sitt tics ganska ofta. Och starkt. Och jag har två timmar kvar. För tåget ska ta en gen- slash omväg kring nåt skithål. Jag mår illa nu.

/Oför Tjäntsson

1 Comment

Filed under Klag

One response to “Ja, lite klag, men det får jag kosta på mig.

  1. Josefinito! Vad Fin du var när Ehsan intervjuade dig om skam! Du borde tipsa dina fans om det klippet, alla kanske inte (även om så sig bör) prenumererar på Ehsans youtubeklipp. Jag är i alla fall glad att jag gör det när det kommer så fina klipp med dig på min förstasida!🙂

Leave a Reply

