Var är dom?

Jag saknar nya bilder på mig. Jag har haft samma profilbild på fejjan sen i mars. Jag har inte fått en enda ny tag som inte är “Josefin med en mic och  dubbelhaka i ansiktet”. Varför tar inte fler människor bilder på mig? Varför är inga foton smickrande? Varför har jag ingen kamera? Jag hade ju länge en fototagningsmaskin som jag fått låna av Jesper Rönndahl. Som jag tror jag lämnat tillbaka. Det tror inte han. Så nu finns en kamera nånstans som är Jesper Rönndahls men som ligger på Josefinitos stackars små svaga axlar att återfinna. Men om jag köper en ny, egen kamera.  Måste jag då ge den till Jepser? Årrh.

Här är den enda bilden som är tagen av mig senaste kvartalet, det är Nanna som fotade oss på väg till Berlin:

Jepser och Josson på tåg

För töntiga. Som är så glada för att få visa sina biljetter.

/O. Uppmärksammadsson

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Var är dom?

  1. Jag kan komma (vart som helst nästan)(..?) med min stora kamera och plåta-nemas problemas.

Leave a Reply

