Vek

Alltså, nu är jag sjuk igen. Vaee det frågan om? Jag äter så jävla bra, jag tränar så jävla bra, jag sover. Ändå ibland. Så varför kan jante hålla mig frisk? Hhah! Är det att jag inte tål att gå upp så tidigt på morgonen? Ja. Det är den enda möjliga lösningen. För i lördags var jag fine. Då kunde jag ju vara ute till halv sex på morgonen utan att bli det minsta sjuk. Konstigt va, hur sånt med  allergi funkar.

Jalla fall, nu lämnade jag Nanna, Kringlan och Jepser på Bollywood för jag väntar nattgäster. Eller Sommargäster, som det heter om jag är med i Strindberg-pjäs. Rob the Job och Josefin (jaa, Jakten på Julia-Josefin) ska sova här. Bara dom kommer innan min curfew. Alltså om 40 minuter.

Jag lämnar er med den vekaste tjejen i år:
En krasslig Josefinito

Som dessutom skelar lite. Årrh, det inte bara benen som är ojämna.

/Brill Mongosson

2 Comments

Filed under Klag

2 responses to “Vek

  1. Allergi mot tidiga mornar borde klassas som en folksjukdom och vi som lider av den borde få stöd av samhället. Precis som elallergiker får elsanering så borde våra liv saneras från att behöva stiga upp innan tiotiden (minst).

  2. Expanders

    Hoppas du kryar på dig, kanske hjälper den här:

Leave a Reply

