He-vue-gud!

En gammel trött

En gammel trött

Va trött. Det gick ändå okej att gå upp, och va med i sändning, och göra morgondagens inslag, och äta lunch, och fortsätta göra inslag, och hitta på en ny tävling, och sitta en timme extra jobbet för att jag inte var klar med med mina inslag, igen, och gå och klaga på sportaffärn för att mina nya skor inte kommit, och gå och leta födelsedagspresent, och handla mat, och gå hem med samma mat. Men det här träningspasset jag gav mig på. Aj. Aj. Aj. Jag är sönder. Ååhnejj, jag ska ju upp vid sex nu igen!

/Pensio Närsson

Leave a comment

Filed under Klag

Leave a Reply

