Blir så trött på mig själv. Och av att inte sova också då.

Suck. Jag var ju naturligtvis uppe hur länge som helst i natt. Jag vet inte riktigt varför, jag tänkte länge att jag firade mig själv och min egen förträfflighet. Men den ursäkten räckte ju bara till högst tre timmar efter mitt gig. Resterande hundra var det bara vanligt helgslarv.

Karaoke-Josefinito

En exakt avbild av min gårdag.

Jag ståuppade ju och var brilliant, så klart. Tänk om det bara stannat där. Att vi inte gått till hundra andra syltor och sen slutat på Deep för karaoke. Jaja. Nu kollar jag på en av mina bästa dokumentärer: Secret life of the brain. Bästa titeln framför allt. Här är saxat från innehållsförteckningen av programmet:

Vi möter en man som inte kan skilja olika djur från varandra. (Bara där, jackpot) En kvinna som tror att hennes make (och alla andra) har ersatts av en bedragare och en man som försökte stoppa ett väpnat rån och fick en hjärnskada som har haft en förödande effekt på hans verklighetsuppfattning. (Det vill säga: han känner inte igen nån.)

Mysteve.

/Trivs Framförtevenson


3 Comments

Filed under Klag

3 responses to “Blir så trött på mig själv. Och av att inte sova också då.

  1. Lollo

    Oho låter som bra teve det! Det hära måste ju ses! Meneh vilken kanal hittar man det på?

  2. Åh, svårt, minns inte. Men antagligen femman, dom brukar vara min trasteve-dealer.

  3. Åh! Det avsnittet såg jag med.. Hon där som inte kände igen sin man var ju helt bonkers. Jag tror att det berodde på att hon hade en uppvikt fiskarhatt. Om man har en sådan måste man antingen vara mentalsjuk eller cancerpatient. Hon hade bra gissningar på vart hennes riktiga man var: antingen satt han på ett ålderdomshem. Eller så hade han öppnat ett. Det måste vara antingen eller.

Leave a Reply

