För en sekund sen.

Josefinito pluggar

Jag läser det klassiska stycket "tråkiga skämt".

Försöker lära mig vad jag ska säga i kväll. Går inte. Vill hellre typ ligga med hela tv8:s lördagstablå. Hur kan dom veta exakt vad jag vill ha? Måste se klart specialavsnittet med Duncan Bannatyne innan jag drar. Haha, han är för go. Innan han kom med i Dragons Den så var han enligt sig själv “skådespelare”. Det vill säga, han köpte en statistroll av Guy Ritchie för 7000 pund. OBS SANT.

/Under Hållensson

6 Comments

Filed under Min vardag

6 responses to “För en sekund sen.

  1. Linnea

    Måste ju säga att du är sjukt snygg i håret! Hur gör du, människa?

  2. Jag drömde om dig i natt. Du var en himla trevlig prick må jag säga.

  3. “För en sekund sen var du min” var vad som for genom mitt huvud när jag läste rubriken. Kul att läsa att du har sjukt bra musiksmak förresten.
    Vad finns det mer för ståuppklubbar i Gbg med omnejd? Förutom Röda Sten(en)? Isf ska jag tvinga dom att boka dig.

  4. Alltså, Oskar Linnros är för jevla bra. Jag kan inte få nog av han.

    Gbg-scenen är knepig, ibland finns där hundra klubbar, ibland inga. Men det finns en som heter Gött i mössan, men jag har aldrig varit där. Sen vet jag inte hur det är med Kul på svenska. Och Rubys. Olika slags namn jag hört.

    Och ja! Tvinga dom!

Leave a Reply

