Bobling

Igår var jag, Jepser, Sillen, unge herr Unge, Jempa och Fritte och boblade. Jag var fruktansvärt dålig. Alltså så dålig. Sämre än dom som körde med ramp. Alltså dom personer som saknar en eller flera lemmar. Dålig. Men det gjorde inget, för jag kunde istället njuta av ställets uptempo-versioner av redan ganska uptempo låtar och den fantastiskt undermåliga servicen. Så överlag en härlig kväll.

Hela laget.

Här är alla utom Unge, han var borta i baren för att få lite dålig service.

Nu ska jag tvätta och försöka komma skämt att säga ikväll. Jag ståuppar ju!

/Adde Malmbergsson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Bobling

  1. CA

    Vem är det som har sorgband runt benet?

Leave a Reply

