Okej, här är den.

Pressbilden där jag ser ut som en som försöker vara en liten, gullig, liten katt. Och då var den här tydligen den bästa av dom fyra hundra vi tog.  Jag fick se en annan, en jävra tur att det inte blev den, där gjorde jag Såsom i himmelen-armarna. Det såg alltså ut som om jag verkligen “njöt”. Så jag får vara glad med den här. Trots att luggen blåst fel, min rosett syns inte och tårar kommer ur mina ögon då Ola (Selmén, Jos. amn) riktade folie i mina ögon.

Josefinito Foto: Kristin Montague-Evans
På en bal. Med hö i f*ttan.

/Lillekatt Lillekattsson

 

10 Comments

Filed under Bild, Min vardag

10 responses to “Okej, här är den.

  1. hajen

    Dina armar ser animerade ut!

  2. Line

    Vart har du gömt halsen? Tyra Banks hade inte gillat detta😉

  3. Lollo

    Förlåt, du är awesome och jag menar inte att håna dig men… hahahaa! det där var det roligaste jag sett idag!
    Och vad gör du på en höbal?

  4. Marcus

    Jag tycker den var charmig!

  5. Lelle

    Men vadå? Jättehet bild ju.

  6. Sjukt dålig tajming att den vänstra armen gick ur led precis när ni skulle ta bilden!

  7. “Hö i fittan” (Sorry, we don’t have any posts here with that tag. You may want to try one of the sites below.)

    Helt fantastisk “tag”, jag har läst mycket i mina dagar men aldrig orden “hö i fittan”. Naturligtvis garvade jag mig harmynt åt detta ekivoka lingvistiska mästerverk.😀

    Vad är väl en bal på slottet med en hö-bal i fittan…? Det kanske finns en vits eller ett skämt där någonstans, nåja. Humorn är ditt jobb så det får du fixa.😛

  8. camilla

    men men men, det är ju en annan bild på p3:s hemsida! har du blivit lurad?

Leave a Reply

