Hemkomst betyder framgång

Har just avnjutit Bring it on – All or nothing (Fem av fem) och sitter och remenissar vår resa till Berrrlin. Vi snubblade hem i landet och genom stan imorse vid 8-snåret. Så gott jag haft det. För bilder kan ni vända er till Riket förstås, och om ni inte redan sett den kommer här världens bästa foto.

Hela Berlingänget '10 på färjan.På färjan dit. Kvart över för tidigt på morgonen. En helt vanlig bild.

En helt normal bild kan tyckas, men så var det nån som worked his magic och blev bäst av alla:

Färjan-Kringlan

Han vet how to "smize".

Det är det ni får nu. Jag är för trött för berätta mer om min spännande resa. Ska nu se TopModel och sen imorrn ska jag ju bära fantasiskylten med texten Ny på jobbet, så jag måste förbereda mig. Vet inte hur jag gör det. Se mer TopModel antagligen.

/Pass Passon

Leave a comment

Filed under Bild, Min vardag

Leave a Reply

