Hur komma ihåg?

Messade precis Pang Prego-gänget om att dom imorrn måste ta med kamera och ett gott humör, för det ska produceras humor. Sen insåg jag att jag glömt hur man gör. Det senaste kvartalet har jag ju sluppit skriva en enda vits, framföda en enda punch, odla en enda skämtvårta. Så det kommer gå på röven.

Jag var tvungen att goggla. Det enda jag fick upp som resultat var “Bröderna Rongedals karriär”. Så går det när man söker på “ett skämt”. Nej, det enda sanna humorn jag vet just är det här:

Mitt roligaste - Claudia Gallis mardröm

Det roligaste i hela världen. Wonderdog alltså.

/Skämt Köttsson

5 Comments

Filed under Klag, Min vardag

5 responses to “Hur komma ihåg?

  1. hajen

    Jag har ett till dig! Vet inte om det är för tidigt att skoja om det, men tror det är okej.

    Du ska inte till israel i helgen? isåfall se till att inte packa ner chips, för det gillar dom inte! he he. he

  2. Erik J

    Kommer det att gå på röven? Samma röv som man skall stoppa fakturan i? Nu blev det mycket “röv” men vad gör man inte för att dra en röv-are och referera till ett gammalt PP-skämt?

Leave a Reply

