Jag är ett geni!

Jag satt idag framför den fyra timmar långa sändningen och spådde redan vid bortforslandet av “det crazy fanet” att Tyskland skulle vinna och på resterande pallplaster (samt platser) skulle återfinnas Turkiet och Grekland. Jag hade NÄSTAN RÄTT! Alltså Tyskland. Jag borde vara Christer Björkman. Framför allt borde jag vara mer med Christer Björkman. Så att jag får vara med nästa år. Och sjunga alltså. Vem därute skriver vinnarbidraget med Josefinito på lead vocals?

Josefinito i ESC?

Det är jag på trumma.

Nu ska jag såklart gå och lägga mig. Måste vänja mig av med dekadensen. Börjar arbeta på måndag. På radio. Jag ska gå en utbildning. Såklart inget konstigt. Att jag, som jobbat dryga tre år på Sveriges Radio, ska gå upp i ottan på måndag för att lära mig ett chattprogram.

Puss sötenötter.

/Unde R. Värderadsson

PS För lite go nostalgi, tuba Verka Serduschka + tanzen.

6 Comments

Filed under Roliga grejer jag ska göra, Teven

6 responses to “Jag är ett geni!

  1. hajen

    Josefin! Lägetttttttttttt

  2. Lycka till på nya jobbet. Eller kanske “nya” jobbet?
    Och förresten, ska jag fortsätta länka lite klipp på din fabebook fan page? What to do…

Leave a Reply

