Olika saker jag får kväljningar av:

Om nån av er just nu, som jag, äter frukost. Så klicka för guds skull inte här. Det är det värsta jag vet. Det vet mina vänner om. Jag har fått så många mail som i subjektet stått “Gullig rosa häst och en katt som är ett moln”. Och som innehållit en länk till olika ofödda tvillingar. ÖÖöeeh! Alltså, jag får kväljningar av att säga det. Det är mitt absolut äckligast. Jag menar! Hur kan en tumör ha tänder och hår? UUEEERSÄKTA MIG, men hur är det möjligt? Och rapportera inte om det i Aftonbladet till frukost!

Dog in a pot

Det va mer nåt sånt här jag hoppades på.

Ja. Förövrigt. Igår så hade vi Pang Prego-möte inför den stora specialsändningen 9:e juni. Det var roligt. Precis efter Kringlan spelat upp deleted scenes ur Sällskapsresan så satte sig Jesper ner med min sudoku-bok. Då blev det ganska snart väldigt tydligt att Jesper inte vet hur man löser sudoku.

Han sa: Jag skriver in ett åtta här!
Okej, sa jag, om det ska va en åtta där?
Jeppe: Ja, men det är väl så att man ska skriva siffror så att inte samma är bredvid varann?
Jaaa, sa jag. Men dom får ju inte heller vara i samma rad?
Jesper: VAAA!? Då är det ju omöjligt.
Jag: Då ska jag inte säga att det också gäller vertikalt.
Jesper Rönndahl svimmar av.

/För Bluffadsson

4 Comments

Filed under Min vardag

4 responses to “Olika saker jag får kväljningar av:

  1. Eh-hem! Du utelämnade det faktum att jag på fyra minuter löste ditt toalettkorsord. Sudoku är för kukhuven! Från början hette det sukokukhuvud. Allt detta är sant.

  2. Årh pinsamt att jag stavade fel på sudokukhuvud.

  3. Jesper är bara avundsjuk.

  4. Celeste

    Åh her-re Gud vad äckligt.

    (och jag som trodde att Jesper visste fåniga saker som hur man löser sudoku.)

Leave a Reply

