Ett kunundrum.

Som jag funderat på det här. I flertalet år. Den här med: Hur gör vi med Bones?

Slurp. Tantsjukt, jag vet. Men han är ju hott! Och kanske 50.

Va synd det här med att han råkade spilla ner sig precis innan fotot togs.

För vi hade ju viss separationsångest efter Angel lämnade Buffy. Och så tittade vi på spinoffen “Angel“. Och när den tog slut så tänkte vi ju alla: kommer mitt liv nånsin ha en mening igen? Och sen: Jaha, är han med i den här krim-serien med tjejläkarn? Men efter ett par avsnitt från lite olika säsonger av just Bones så har vi ju alla blivit smärtsamt medvetna om att det är för dåligt. För tråkigt. Motsatsen till gripping. Så hur gör vi? Tittar vi? Tittar vi till och med alert? För att försöka hitta nåt som kan hålla upp intresset? Eller struntar vi i det? För att varje gång jag zappar förbi får jag lite dåligt samvete att jag inte tittar på han. Berätta för mig vad ni gör. Så gör jag samma.

/Tjej Tjejsson

1 Comment

Filed under Teven

One response to “Ett kunundrum.

  1. Espen

    Tittar på David Tennant som Doctor Who i stället. Lite bättre på självironi…

Leave a Reply

