För kännedom:

Foto: Anna Jönsson

Josefinito i all sin prakt. Utan ett enda pigment.

Då är det klart, jag ska ståuppsen på Arvikafestivalen! Hur många kommer komma? För jag ska inte bara tramsa i tio minuter på en lastpall. Jag ska också spexa med Hyllad, på en lite högre lastpall! Också på Arvika. Och Pride! Så är du antingen synthare eller flata så ses vi i sommar. (OBS generalisering. Jag vet att det också finns rejvare på Arvika.)

Jag ska äta frukost nu. Vid den här tiden! För det kan jag, för jag är ledig hela dan.

Stora kyssar!
/Över Drivetsson

9 Comments

Filed under Reklam, Roliga grejer jag ska göra

9 responses to “För kännedom:

  1. Maija

    Jag kommer, jag kommer! Om jag inte är för bakis då. Eller för full. Ääääh, det är jag säkert inte. I shall be there.

  2. Ja Josefin ja! Jag ska komma på Pride åtminstone. Jag ska låtsas vara bög. Sen vill jag bara säga att jag är lite arg att ingen nämnt den här bloggen för mig tidigare. Nu lusläser jag allt. P U S S

  3. jag vill jag vill jag vill!

  4. Celeste

    Det här är definitivt den bästa festivalnyheten i år. Jag har jobbat med medieproduktion på Pride i flera år och sagt att hondendär på P3, henne borde vi ha. Det är för lite humor på Pride. Antingen har mina hintar gått fram eller så har de hittat dig alldeles på egen hand!

    • No offence, men jag tror ingen på själva Pride är speciellt intresserad av mig alls (förutom du, kära söta Celeste), jag är mer med i paketet, hänger liksom med i det här nya konceptet Hyllad mest.

      • Celeste

        Bah, humbug! Alla borde bli till sig över dig. Jag hoppas verkligen att du intar någon av våra scener – jag vet ju att jag kommer släpa med mig varenda bög, flata och transa jag känner dit i så fall. Uppskattning! Du ska ha den!

  5. Karl B Anarl

    Är det sant? Då finns det iaf en akt jag kommer se på Arvika. I övrigt har det ju bara varit besvikelser… Jag välkommnar dig till mitt tält efter din show för en öl!

Leave a Reply

