Ajjajj ojoj.

Jag har inget att göra. Jag är lite loose (Läs: slagen av öl. Och rövin. Och vittvin.  Och ja, jag säger det: en och annan tobaksvara. (OBS dåligt. Alla ni som har mig som förebild i livet, kanske byggt ett litet altare eller en helgedom i ert hem åt mig, använd inte nikotinella produkter. Det blir så solkigt efteråt. Så, har tagit mitt ansvar.).

Jag har ägnat senaste trekvarten att peppa inför Jakten på Julia-finalen. Så ni fattar hur jag har det. Det slog mig att Morgan Alling har en märklig hudfärg. Det är som om han egentligen är ett porträtt. Morgan Alling ser ut att vara gjord av äggtempera.

Morgan Alling, kungen av slapstick och ockra.

Guten Morgan.

Och vaee grejen med såret i pannan? För först skämtade jag. Men har nu, efter en bildgoggel för många, insett att han har det där skavsåret lite för ofta. Är det all den slapstick han gör? Som orsakat att huden börjat spricka?

Jaja. Jag ska i alla fall se Julia-finale ikväll. Jag och min bästis Rob the job ska titta på hans tjej Josefin (inte jag) som kommer tillbaka och uträttar bensprattel. Oh oh oh! Vänta, jag ska starta en stringteori (det heter inte det). Såhär: Josefin har en blog. Där finns ett inlägg om mig. Jag länkar här från min blog där jag skriver om Josefin till Josefins blog där hon skriver om mig. Alltså här. Ser ni? Att det går runt liksom. Nej. Inte en så bra stringteori. Men ni fattar.

Nu: ringa nån som vill gå ut och valla mig.

/Lobo Tomeradsson

2 Comments

Filed under Klag, Teven

2 responses to “Ajjajj ojoj.

    • Ajjajj ojoj. Men han borde märkt det tidigare. Jag började ju undra för några månader sedan. Och jag ser honom kanske en gång i veckan. Morgan Alling ser ju Morgan Alling varje dag. Antagligen flera gånger.

Leave a Reply

