Mitt liv/dygn hittills:

Gick upp. Hörde Morgonpasset. Tyckte mycket om Nour El Refai. Cyklade till Ola Noréns kontor. Läste sms från Ola Norén. Där stod att han var tio sen. Möttes av Valle Westesson. Han släppte in mig på Ola Noréns kontor. Och också Valle Westessons kontor. Löste ett korsord i Sissela Benns Sofis Mode. Förlåt Sissela Benn. Ola Norén kom. Han läste ett mail. Sen hade vi möte. Kom på olika slags idéer. Sen tog vi med oss Valle Westesson till Sushi-restauranten och åt. Sen cyklade vi tre och mötte Kringlan Svensson och Nanna Johansson. Vi kollade på en lokal. Den var för stor. Sen cyklade jag till Intersport. Där startade jag Den vilda jakten på dom gymnastikskor jag beställde i måndags för att kanske prova. Trettifem minuter senare köpte jag samma gymnastikskor. Cyklade hem. Kristoffer Jonzon ringde och varnade mig för att det kommer ringa en person och prata pengar. Den har inte ringt. Nu ska jag jag ringa en annan, hemlig arbetsgivare.

Det är detta som är blogg. Detta och en bild som jag tar nu:

Josefinito utan lugg

Klippte luggen igår. Jag kan tycka den blev för kort.

Jag är Kissie.

/Kissie Bloggsson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Mitt liv/dygn hittills:

  1. Lelle

    Åh! Böcker sorterade efter färg och storlek!

    • Ja. Jag tycker det blir bäst så. Problemet är ju hur man gör med delar ur vampyrserierna. Som är olika långa beroende på om man köpt dom i Kanada eller inte.

  2. Expanders

    Din lugg ser fabulös ut, som vanligt😉

Leave a Reply

