Dagens mailskörd

Nya jobbannonser, nya kretiner som tror dom fått en god idé. Här är mina favoriter idag från filmcafe.nu:s wanted-lista:

SÖKES
Statister till fabriksfilm. Vi ska göra en reklamfilm för Folkpartiet och letar efter statister 25-50 år som kan vara med i bakgrunden till en fabriksfilm.
Folkpartiet. Fabriksfilm. Vara i bakgrunden. Jag ser det hela väldigt tydligt.

SÖKES
Person som vill pierca sig i kinden sökes som stand in till huvudrollen i långfilm! Person som vill pierca sig i kinden sökes som stand in till huvudrollen i långfilm
!
Även om ni hittar den opportunistiska person som vill det så räcker det att utropa det en gång.

Anna Ankas förra assistent

Han har ärvt "titta åt ett annat håll"-minen

Jag läste också att Simon som Anna Anka valde som assistent sa upp sig efter tre månader. Han vill “kunna ta en fika med mina kompisar nån gång”. Jag vill också det. Fika med Simons kompisar. För att se vilka godhjärtade och tålmodiga människor dom är som orkar hänga med honom.

Nu: frukost i det gröna. Alltså mitt kök. Som mer är rött. Men vem räknar?

/Lite Friskaresson

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

