Åhh håå håhåå

Äntligen ska jag få gå ut! Jag har inte träffat en människa jag känner på tre dar. (Om man inte räknar lärarinnan i afrikansk dans. Henne träffade jag idag. Men hon kommer jag aldrig erkänna att jag känner oavsett, så ingen.) Jag ska gå och dricka öl med mina scenskolekompisar. Dom som pratar med magstöd och på vers. Till skillnad från mina komikerkompisar. Dom utan hållning och med en öl i mungipan.

Det ska inte bli sent ikväll, jag ska på möte imorrn 9.30. Uppe med kruppen. Men med min tur kommer väl kvällen sluta så här:

Josefinito, helt finito

Josefinito, helt finito

/Bakis Redannusson

Leave a comment

Filed under Min vardag, Roliga grejer jag ska göra

Leave a Reply

