Inte så gött

Buhu. Jag har blivit lite förkyld. Inte så där gött, borta-i-flera-dar-förkyld. Utan mer så, lite varm, lite kall, lite trött, lite pigg. Och så nyser jag.

Den roliga pandan som nyser.

Josefinito är den lilla. Och den stora. För jag blir lika rädd.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Jo, det vet jag ju. Jag ska läsa ut senaste House of Night, se om ett avsnitt Buffy och lyssna klart på mina senaste nedladdade poddar med Russell Brand från hans tidiga karriär. Jag inser att typ ingen sitter på det här scoopet som jag tagit för självklart: Att det som många sett som behållningen i Ricky Gervais-poddarna, Karl Pilkington, först var med Russell Brand och skoja. Lyssna på det, idioter. Nu: snyta mig.

/Bakterie Nysson

8 Comments

Filed under Klag, Min vardag

8 responses to “Inte så gött

  1. Inte läst klart den än? Ah, du vet att hålla ut på det götta! Läste Burned igår. Hela. Sämre karaktär här.

  2. Per

    Åh, va rolig den är den pandan som blir så förvånad! (Tvingad att skriva en kommentar.)

  3. Nu hittepåar du väl lite ändå! Ricky och Steves program på XFM som gick typ 2001, och där Karl var “producent” måste väl varit innan Karls lilla program med Brand? Jag litar som vanligt blint på Pilkipedia.

    • Intressant! För jag utgick från att Karl och Russell var först eftersom de gjorde scenshower ihop under nittitalet. Men det är ju förstås min egen fantasi som lappat och lagat ihop det så. Hur ska vi nånsin få reda på det hela?

  4. Ser man på! Din brandism mot min pilkism. Synd för mitt case att Karl inte nämner särskilt mycket alls i sina böcker, förutom sina semestrar med Suzanne och hennes föräldrar… Men du har säkert rätt, du är ju trots allt i branschen!

Leave a Reply

