Eftermiddan:

Det gick bra, mitt podprat med P3Populär. Är ni på nåt sätt intresserad  av mig eller bara vill höra min röst går det att playa radion imorrn, tisdag mellan 10 och 11. Efter mitt framgångståg över Sveriges Radio Malmö så gick jag och handlade billig skit på Indiska. Sen gick jag och åt billig skit hos en indier. Tillsammans med den här tramseapan:

Ola Norén.

Ola Norén i sketchen: Med lampa som hatt. Manus: Jag.

Ola var ju med och tramsade fram Syskonen. Då slog det mig att jag vill jobba mer med Ola Norén. Arbetsgivare, kan ni ordna det?

/Gillar Hatt-Humorsson

Leave a comment

Filed under Bild, Min vardag

Leave a Reply

