Josefinito: a pod story

Heeej!

Förlåt för att jag vart borta så länge från er. Jag har varit upptagen med att tramsa mig. Men jag ger er så klart en video från helgen. Det är från mina vänners nya lantställe i Småland som vi renoverade hela fredan. Dom andra dagarna har jag druckit vin, skulpterat en kanin och gormat olika filmidéer ut i natten. Imorrn ska jag bli intervjuad av P3Populär-Julia om podcasts. Jag är ju kunnig inom området. Jag ska berätta om mina tre favoritpodcasts. Så nu sitter jag och lyssnar på massa skit. För att hitta tre podcasts. Som jag kan i alla fall låtsas gilla. Men fy fan va mycket dålig jävla skit det finns. Jag ska aldrig mer lyssna på poddar som jag gogglat fram.

/Hippie Lantställesson

3 Comments

Filed under Min vardag, Roliga grejer jag ska göra

3 responses to “Josefinito: a pod story

  1. Jag antar att jag inte behöver tipsa om Ricky Gervais gamla goa podcast? Annars tycker jag att Kevin Smiths SModcast kan vara riktigt kul då och då.

  2. Är det balettcurling?

  3. Det var tänkt att vara en sån där snygg städdans som är med i Annie eller musikalavsnittet av Buffy. Men vi saknade kvantitet. För kvalitén var ju där.

Leave a Reply

