Det kommer sluta med Navy CIS

Melody Gardot. Är hon sydnedsatt eller är det okej att påpeka att hon har solglasögon för mycket?

Ja, som ni hör, jag sitter just nu och försöker hitta nåt som helst sebart på kvällens teve. Omöjligt. Jag menar, en jazzdokumentär, det är inte Josefinitos typ av tonic. Det minst värsta i teven är ett parti ur trashserien Sandhamn; en anställningsintervju mellan en 40-årig man med backslick och en kille som är tolv. Jag vet ännu inte vem som ska anställa vem.

Sen spelade några boule. Maaan, va tråkigt jag har. Jag borde göra all teve. Jag ska skriva en ny serie, det ska vara en blandning av Glee, Make it or break it och Buffy. Jag ska spela huvudrollen. Som ska heta Josefinito. Hon ska bekämpa onda. Musikal… vampyrer. Och hon gör det med sång och en flickflack. Vem investerar?

Sandhamn?!

Vaee det med teven? Var inte så dålig.

/Tevebolag Ringmigsson

4 Comments

Filed under Klag, Teven

4 responses to “Det kommer sluta med Navy CIS

  1. Finns inte det programmet redan? Jag tänker på “Once More, with Feeling”. Som bilden på Xander och Anya i gårdagens inlägg kommer ifrån.

    Men det är klart “Once More, with Feeling” saknar ju Josefinito. Så jag skulle titta ändå.

  2. Martin

    Melody Gardot är ljuskänslig och måste därför bära solglasögon! Hon har även en herrans massa andra problem, läs på wikipedia!

  3. Droppar du Glee, finansierar jag det hela!

  4. mongo.cpsson@hotbrev.com

    jag investerar 100 kr. Räcker det?

Leave a Reply

