Tillåt mig bli lite privat

Jag kommer nu, till mångas glädje, och till många, många, många flers förtret, berätta vad jag drömde i natt. Alltså för en sekund sen. För jag vaknade nyss.

Jag med tre vänner kuskade runt en kväll till alla secondhandaffärer i Europa som jag nånsin varit i, jag letade efter en jacka. För att det regnade. (Ja, det var enda skälet, för jag sa också det till en av butiksägarna. En man som var jättesur. Och som egentligen är han Tangopalatset-chefen. Han som har jazzbyxor. Ja, en smal referens. Men ni som vet, va tydligt ni ser det nu.) När jag inte hittade en lämplig rock åkte jag istället hem till min studentlägenhet (?) och idkade älskog med Xander (den töntige, töntige tönten i Buffy). Vi blev avbrutna i vårt nojs, då vi i trappuppgången hör en oerhört svartsjuk Beyonce. Dröm slut. Verkliga livet tog vid.

Xander och Josefinito?

Ungefär såhär kan det ha sett ut.

Såhär tycker jag: I början okej, bra dröm, leta fynd i hundra olika vintage-stores. Det är verkligen som en dröm för mig. Men sen. Går det för bananas. Det är ju inte en trovärdig dröm efter det. Att jag bland Buffy-seriens alla hunkar väljer Xander att ligga med.

Vad tycker ni? Vad säger det här om mig?

/Heikki Vesasson

2 Comments

Filed under Klag, Min vardag

2 responses to “Tillåt mig bli lite privat

  1. Var det den vanlige pittögde Xander eller var det den *spoilervarning* enögde Xander från sista säsongen? Om det var den senare kanske du har en turn-on på Cykloper?

  2. Vampyrerna brukar ju dock se förjävliga ut i Buffy. Så så farligt var det ju inte! Min konstigaste kändis-sex-dröm är Darin. Lite jobbigt med tanke på att han är ett barn!

Leave a Reply

