Som like it Brott. -sligt.

Nu ska den in! Efter mina trehundra samtal med Skatteverket ska dom idag få det dom drömt om så länge. Min deklaration. Jag har fått anstånd (nä, inget dirty. Tydligen.) till nu. Så bara halv ekobrottsling.

Josefin och Deklarationen

Härmed deklarerar jag mig. Som tjej.

Jag ska dansa och sjunga hela vägen dit. En uppoffring från min sida, för vet ni hur långt det är dit? Ganska långt. Inte så egentligen, det är ju i Malmö. Ja, nu måste jag i alla fall gå. Åh nej, nu råka jag lägga pappert i advokado. Måste rengöra den. Är det det som är att tvätta pengar?

/Vett  O’Blankettsson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Som like it Brott. -sligt.

  1. Josefin, vad himla söt du är. Gör världen en tjänst och skaffa många barn. Okej?

Leave a Reply

