Pew! Igår är äntligen idag.

Jag lyssnade igår på Christer i P3, där pratade dom om huruvida när man gjort slut med nån måste byta säng. Absurt, tänkte jag. Då insåg jag att jag inte vet när jag senast bytte sängkläder. Hur ska man minnas det? Åh, hygien. Min värsta grej. Kan inte hålla den god.

Josefinitos säng

Så här flottiga är mina sängkläder nu

Jaja, nu struntar vi i min hygien (jag gör det redan) och istället prata om hur bra jag var igår.Ni frekventa bloggläsare, alltså mina riktiga vänner, vet att jag igår skulle ställa mig på en irländsk scen, på dansk mark och dra billiga skåmt på det engelska språket. Första två minuterna: katastrof. Resterande 8: succé. Så min utländska karriär gick knackigt i början, men nu är jag Big in Dragör. Roligt för mig.

/ÄlskaMig Uppmärksamhetsson


1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Pew! Igår är äntligen idag.

  1. Line

    Ah, visste inte att jag var din vän. Men tack!

Leave a Reply

