Ett inlägg med hatt

Nu har min dekadenta arbetslöshet börjat gå ut över min vardag. Till exempel vaknade jag nu, vid 10-snåret. När flertalet hantverkare runt i Sverige redan hunnit borra flera hål, gå in med skor på och ska säkert gå på lunch nu. För jag var på min vän Roberts teater igår på. Gick i paus. Robert tog nog inte illa upp. Satte mig istället i en loge och drack vin. Nu: “trött”. Ikväll: På’t igen. Måste gå och titta på Kringlans “teater”. Alltså se honom på scen försöka få ihop sitt livspussel. (Eller sa han: Livs-pyssel?) Imorrn: På’t igen. Ska ståuppa i Köpenhamn. På engelska. Ni får inte komma.

Rob the snob och Josefinito

Efter den här bilden tog vi på oss roliga hattar.

/Crazy Hatsson

4 Comments

Filed under Min vardag

4 responses to “Ett inlägg med hatt

  1. Sara

    Josefin!
    När får vi mer Josefinito Show?

  2. Espen

    HUR kan det va at Sveriges mest talant.. talentfull… tela… DUKTIGASTE komiker är arbetslös? Det är jo helt sjukt! (Ja, jag vet jag inte kan stava svenskt, språkförvirrat norrbagge i Danmark, som jag är). Varvarvar ska du standuppa här i København (och varför får vi inte komma?).

    • Förlåt för att jag inte sa vart jag skulle tramsa för nånstans, men jag visste faktiskt inte. Jag var för nervös för att ta reda på det. Jag blev bara körd dit i en bil och sen hem igen. Och jag hoppas inte vara arbetslös inom kort. Puss

Leave a Reply

