Skryt. Samt ett rop på hjälp.

Ungefär såhär kommer den Londonhelgen se ut

Har jag sagt att jag har köpit biljetter till Ricky Gervais standup i London i september?  Det är jag och det här glada gänget till höger, Jepser och KimW som ska dit. Men jag har inte fått dom än. Det var en månad sen. Jag tror det var nåt jag skulle skriva ut. Läste inte så noga. Så kanske 1500 kronor i brittiska biljetthaj-sjön. Men låt inte min deppiga historia hindra er, det går säkert jättebra att köpa saker över Engelska kanalen. Vill ni hänga med få ni rappa på. Man vet aldrig när. Om. Man får biljetterna.

/Godtrogen Lättluradsson

PS. Ja, det är ett glas bröd Jepser har i handen. Och ett eksem på KimWs kind.

5 Comments

Filed under Roliga grejer jag ska göra

5 responses to “Skryt. Samt ett rop på hjälp.

  1. kom och drick öl med mig när ni kommer hit till london!

  2. Åh jävulen vad jag också vill se Gervais i London. Ge mig en biljett!

Leave a Reply

