Jag älskar dig, lilla serie!

Make it or break-crew. Foto: magiskt.För er som undrar så sitter jag, Josefin “Den ryska Sparven” Johansson, just nu och hulkar till alla avsnitt av gymnast-highschool-(fast inte highschool, dom hinner inte det, dom är för upptagna med att stoppa puberteten)-serien Make it or break it. Det är kanske det bästa jag vet.

Men så har jag också nåt annat som pockar på min uppmärksamhet. Jag får inte ostört njuta av mina vänner Payson, Kaylie , Lauren och Emelie. Vänta, det ringer. Det var verkligheten. Den sa att jag måste skaffa mig en daglig sysselsättning. Som ger betalt. Jag är på god väg, svarade jag då. Just nu provskriver jag för ett program. Som går på riktig tv. Men jag kommer ju inte få det. Jo, säger ni. För nu har jag flyttat samtalet från telefon med verkligheten till er via den här skriften. Jo, du som skriver så kul skämt. Jaa. Det gör jag. Eller nej, det är det jag inte gör. För jag tittar ju på Make it or break it. Så jag hinner inte skriva några skämt.

Är det det här som är självdisciplin? I så fall så funkar det inte. Den är för dålig, den disciplinen. Säg till mig vad jag ska göra. Eller ännu bättre, säg skämt, så slipper jag.

So long!

/Trippel Salkovsson.

Leave a comment

Filed under Klag

Leave a Reply

