Jag börjar nu då.

Folk har tjatat, människor vädjat, dom har bönat, bett och burit svart för att jag ska skaffa en blogg. Här är den. Så skärp er.

Jag tänker att jag främst ska göra reklam för mig själv och försöka få olika fabulous jobb här. Så besökare, va helst en arbetsgivare. Eller en publik, det går också bra.

Reklamen börjar nu:
Imorrn, onsdag 28/4 kan du bli fördomsprofilerad av mig och Jesper Rönndahl i Christer i P3. Maila ditt namn och nummer till p3christer@sr.se, och lyssna så klart, 14.02.

Jesper och Josefin. Och KimW.Jesper och Josefin. Och lite KimW, men han kommer inte va med.

/Hosefinito

9 Comments

Filed under Reklam

9 responses to “Jag börjar nu då.

  1. Bloggåtwitteråriketssal å grejer. DET ÄR FÖR MYCKET. Fast nä. Det är det inte.

  2. Sanna

    Åh äntligen en Josefinito-blogg, som jag har längtat!

  3. Haloj! När ska du ståuppa härnest? Och kommer du till Örebro och ståuppar nån gång?

  4. Åh! Trevligt Josefin! Men jag blir nyfiken: Rikets Sal? Det blir väl fortfarande MMS dit? Bra.

  5. Wohoa! Kan det vara så att jag lämnade den första bloggkomentaren?! Ojoj, detta är något jag kommer minnas för all framtid!
    Jag tänker läsa din blogg som en slav, vad du än gör med den. Du kan skriva nånga noveller om valar eller lägga upp bilder på kaktusar och jag kommer fortfarande läsa😀
    Tjo Hej! Ha det bäst

  6. Espen

    SOM vi har ventat på det här, Josefin! Tack för Syskonen på SVT Play (o tak Gud förr at Pang Prego fortfarande ligger på sr.se). Där är allt, allt förr lite Josefin i radio (o på tv) nu…

  7. hihat1984

    Jippi, nu blev jag glad ska du veta.

  8. ulke

    Hurra!!!!Fördomsprofilen!!!!Nu ska jag börja lyssna på radio igen!!

Leave a Reply

