Sweet peeps, mår ni bra?

Foto: Sanne ÖvermarkGott allt som kan vara nåt att ha. Jag har haft en förträfflig jul och ett spektakulärt nyår. Vill du höra hur jag hade det när jag var hemma i Småland kan du höra det här i, motsägelsefult nog, P4 Halland.

Nu sitter jag på Gabba Gabba-redax och skriver sketcher som Restaurant Clown och Jazzkatten Jansson och Housemusen. Jävrar bra greje. På ena sidan sitter Kringlan “Krånglarn” Svensson och på andra Ankan “Anky Ankansson” Johansson och facebookar. Äntligen får man sitta på jobbet och va nykter istället för att ränna ute på nätterna med stop, bägare och andra ämbar. Tänker ni. Men det sjuka i hela kråksången (förutom att kråkor sjunger) är att på torsdag åker hela Vecka ett-gänget (Jeppe, Jossan och Kringlan) till Krakow. Usch och fy, det ska bli polskt svineri. Så hoppas nu jag får en riktig lugn vecka fram tills dess. Åhnaj, nu säger Ankan att vi måste ha ett jobbmöte i veckan. På krogen.

Grisy Svinsson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Sweet peeps, mår ni bra?

  1. Undrar lite över om du kan vara dig själv när du sitter i P4 och sänder, eller måste du censurera din karisma?
    God fortsättning!

Leave a Reply

